m-mm-mmm

en glad nyhet är att jag äntligen fått tillbaka mina skor som varit på lagning. klacken
gick sönder tredje dagen jag använde dem, vilket var ett bra tag sen nu, och sen dess
har de då varit på lagning. till slut var mamma tvungen att gå dit och fråga om de inte
var klara snart och då visade det sig att de tydligen varit klara länge. enda problemet
var att när de skrivit ner mitt mobilnummer hade de skrivit fel. morr. så de hade
kommit till en kille varje gång de försökt ringa mig...

ja, egentligen var det tänkt att vi skulle ta bussen kl 12.00 idag in till stan. men efter en
rad missöden satt vi äntligen på bussen 13.15, he-he-he. köpte present till tessan,
sen satte vi oss på bussen hem till henne. vid spantgatan kom vi på, att tusan
vi hade våra bagar inlåsta i smedjan och för er som vet hur vägen går till gammelstad
är det en bra bit mellan spantgatan och nästa busshållplats. våran vanliga tur alltså.
så vi hoppade av vid marieberg, tog bussen tillbaka in till stan, hämtade ut våra bagar
och efter det tog vi äntligen bussen hem till terese.

där åt vi riktigt god middag! sen tog vi bussen in till stan, vilket mest var kallt. vi höll
inte ut så länge utan åkte hem nån timme senare. och nu sitter jag här, nöter som
vanligt. så ja, det var min dag. imorgon blir det fika hela eftermiddagen och sen tranieren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0