last request

är så gudomligt trött just nu, barngympan tog på krafterna och så har jag
inte hunnit äta nån lunch efteråt eftersom vi for direkt på bio. vi såg en
råttfilm, så mycket vet jag. jag vet däremot inte hur namnet stavas.
blev något sömnig mot slutet men den var ändå bra :) skrattade högt
några gånger så. och nu sitter jag här och tycker synd om mig själv
för att jag svälter... våran kyl har gått sönder, så mackorna jag hade
tänkt göra blir så omständiga. all mat står utomhus för tillfället.

ikväll hade jag egentligen tänkt träna men alla pass var fullbokade.
det brukar vara så. jaa, varför jag skriver just nu har jag ingen aning
om. det blir inte särskilt intressant, och inte särskilt bra heller.
ska nog gå in på den där sidan där man kan sminka dockor.
varför inte liksom? eller så nöter jag pixbox lite till.

vad ska man göra när man ändå vet att inget kommer hända?
fortsätta hoppas?

Kommentarer
Postat av: j, hihi*

hoppas tycker jag, eller göra nått åt de;))

2007-10-07 @ 17:26:03
Postat av: kevin

..."när man ändå vet att inget kommer hända?" vadå, hur vet du de?

2007-10-07 @ 17:52:48
URL: http://kjuto.blogg.se
Postat av: jarmo

jag menar de, våga chansa nu tjejen;)

2007-10-07 @ 19:09:09
Postat av: klarizz

hej det är klara, nu har jag också skafat en blogg. Var det Råttatouiile som du såg?

2007-10-07 @ 19:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0