I love my friends

kände bara att jag var tvungen att uppdatera, har haft världens mysigaste kväll!
träning gick bajs, verkligen jättedåligt, vilket inte var en så angenäm inledning
på kvällen. sen efter kom mamma och hämtade oss (mig och jenny) och så for
vi till ica maxi där vi sammanstrålade med linn och hanna. vi inhandlade lite godis
och sådär innan vi fick skjuts till linn där vi slog på oc-boxen. hanna tyckte nog det
var bäst;)

sen efter att vi sett de två sista avsnitten i säsong 3, som förövrigt är jättebra!,
låg vi bara och pratade, åt lite (eller okejdå, jag åt mycket) glass och lyssnade
på musik. verkligen jättetrevligt, ville knappt fara hem. men vi ska åka på samma
buss allihopa in till stan imorgon. så jag får väl hålla mig tills dess. haha,
guldhjärtan till er i alla fall <3

och till kajsa och maja som är i stockholm vill jag också skicka guldhjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0