hanging by a moment

jag är en happy hippo. vi har ingen innebandy imorgon! eller innebandy är kul,
men när den är tidigt på en lördagmorgon känns det lite tungt. så att den är
inställd känns skönt! det medför också att man kan göra lite vad man vill ikväll.
och sedan vara uppe hur länge som helst, lyx! om allting går som jag vill
kommer det bli jättekul ikväll :)

och resten av helgen har jag inga planer för, bara den vanliga barngympan på
söndag morgon. är även helt läxfri! så det blir nog mest att myyysa hela helgen.

dagen har varit chill den med, matte på morgonen. dock blev jag lite
frustrerad. sen gick vi till kungsfågeln ( jag och ida, men det kanske man
kunde gissa? haha ) och mötte lite hälsagirls. svenska efter det och sen
var dagen sluuut. kom mig inte hem som vanligt, utan gick en sväng till stan
och lämnade in mina skooor!! sen tillbaka till skolan för att lämna in mitt
referat. in till stan igen där vi fikade på sub några tjejer. myigt värre var det :)

och så nu chillar jag och vilar inför kvällen. ska förresten ta och fixa min
design nån dag, orkar inte just nu bara. pusss.

deppig dag har det också varit idag, mest på morgonen.
klyscha jag vet, men jag finns alltid här för dig/er.

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag älskar dig!

2007-10-05 @ 18:16:48
URL: http://kjuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0