as we go on, we remember...

jag överlevde! dagen har faktiskt varit riktigt rolig, har skrattat en hel del.
skulle kunna räkna upp hur mycket som helst. men jag orkar inte. du som
vet kan ju känna dig lyckligt lottad! för det är väl precis det alla vill veta,
vad jag har skrattat åt idag. haha, snacka om självupptagen...

jaaa, studiebesöket var kuul! vi fick lyssna på två pedagoger i 50 minuter
och efter det fick vi leka och fika i ca 1 timme, inte helt fel ;) helt okej
obligatorisk uppgift, det kommer vi ju få komp för senare den här
terminen! så jag klagar inte.

suck, vad jag inte fick till ett bra inlägg idag. ingenting hänger som ihop.
ber om ursäkt och hoppas på en förändring.


       Ida 16 år, på dagis image44



Kommentarer
Postat av: kajsa

haha, jättesöt ju :)

2007-10-05 @ 15:55:48
URL: http://kjuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0