you're just so fine

YIPPIE! har fått frida idag, min älsklingstidning. och vem kan låta bli att älska den med
smaskiga rubriken som "vem blir FRIDAS attitydmodell '07?", "Stor
JULKLAPPSGUIDE
" och "exklusiv intervju med Tokio Hotel"? dessutom fick man med
ett asläckert armband som jag helt seriöst inte tror jag överlevt utan.

är nu nyfriserad, känns alltid så himla bra när man är nyklippt. håret är nu blont ända ner
till rötterna och de klyvna topparna är bortklippta. och jag är helt klart nöjd! dock har jag
lite ångest för att jag inte hann fara på träningen. men jag hade redan missat så mycket,
och tränarna blir inte helt överlyckliga om man kommer sent. så jag stod över.

har nyss läst 20 sidor i min engelskabok, fett nöjd. den är ju faktiskt rätt bra så det är
inte så jobbigt. något som däremot är jobbigt är nk-provet. jag måste verkligen börja
plugga om till det, även fast det just nu känns som att jag bara vill gå och ta hela ekologi-
avsnittet i boken och elda upp det.  

Kommentarer
Postat av: kajsa

håret låter helnice :) längtar till jag får se de, men de blir nog inte imorgon på bussen i alla fall eftersom vi har sovmorgon till 12.20...

2007-11-26 @ 21:13:49
Postat av: Felicia

Jag är med i FRIDAs attitydmodell 07 :) haha.

2008-01-06 @ 14:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0