winter just wasn't my season

jag gillar inte vintern. jag gillar jul, men jag gillar inte vintern.
Sommaren är så mycket bättre på så många sätt.

Ett: Sommarlov, ingen förklaring behövs, skolan är pest för det mest-a.
Två: Glass, hur ofta är det gott att äta glass på vintern? Jag älskar glass,
speciellt på varma sommarkvällar när man inte gör något speciellt. Bara är.
Tre: Som jag skrev tidigare, varma sommarkvällar. OCH dagar. heaven.
Fyra: Det är ljust! Visst, det är mysigt med mörker men ibland blir jag
bara deppig. Mitt humör färgas skulle man kunna säga.
Fem: MAN ÄR BRUUUN! = man ser fräschare ut, kläder är snyggare på osv.

Skulle nog kunna räkna upp hur mycket som helst, men nu måste jag
leta reda på min engelska bok. Den ska vara utläst om tre veckor, och
den är spårlöst försvunnen. hjälp?


Kommentarer
Postat av: jerald

hjälå? - nej:D
btw så gillar jag rimmet, lite ru den fu-la styling kanske?!?!?

2007-11-17 @ 17:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0