watching you walk away

sitter i skolan nu och jobbar med projektet. faktum är att jag jobbat riktigt bra, till skillnad
från vissa andra ;) vet att hon blir lite sur på mig nu men... idag så vaknade jag av att någon
ringde med dolt nummer. ungefär så här såg vårat samtal ut:

jag(helt nyvaken): hallå
Den: hej, vad gör du?
jag (typ väste fram): vem är det?
Han (märkte jag): va säjjj du?
jag: klick. la på.

tycker det är kul när det ringer så där. bara inte 06.20 på morgonen. inte bästa tiden att få nåt
vettigt ur mig. orkade inte prata heller, orkade knappt tänka så. sen nu hela morgonen har vi
chillat jag och idisch. projekt är slappt! ska nog gå och äta lunch snart skulle jag tro. GOTT!!

och förresten, det värmer verkligen med kommentarer. speciellt så stöttande! men snälla,
skriv namn. jag blir galen när jag inte vet vem som skrivit. men i alla fall, tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0