watching you walk away

japp, då var den här. skolkattan. snacka om att spänningen lägger sig direkt man
kollat igenom den en gång. skolan var chill, på lunchen spred sig ryktet att
katalogen äntligen kommit och det beslutades att ida skulle följa med hem till miiiig.
ärtan har nämligen inte beställt den ;) vi kollade iallafall igenom hela grundligt,
det som var roligt att kolla på vill säga. vid halv 4 ringde jenny, och då släppte jag
bomben. trodde verkligen att dom visste att den kommit, men icke det. så jag är nöjd!
det är i örnen det händer alltså...

ikväll blir det då brass, är inte så jättepeppad just nu. men det kommer väl, brukar bli så
när man sminkar och fixar sig. det är alltid lika kul att umgås med brudarna också:)
imorgon har vi innebandy-bajs-träningsmatch. vi ska även samlas tidigare, kl 10, för att
trycka på

....

ursäkta avbrottet, kajsa ringde precis och störde mig. sa inte att jag skrev blogg när hon
frågade vad jag gjorde för jag är gangster. ska ta med mig i stort sett allt som betyder nåt
för mig (linnen, tunikor, våffeljärn, strumpisar) börjar redan känna mig lite mer taggad,
hopppas det blir askalas!:D


vet att jag höll på att skriva nåt däruppe, men jag orkar inte sätta mig in i de tankebanorna

igen, ofta nån bryr sig ändå. ska sätta på evanescence och *cut* *cut* *cut*. hare.


Kommentarer
Postat av: ivar

haha cut cut cut, jag älskar dig! ;)

2007-11-23 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0