life on mars

alltså. idag höll jag på att bli klämd i bussdörrarna när jag skulle gå ut.
började med att när jag skulle gå av höll jag på och fiffla med mobilen,
skulle väl skicka nåt sms eller liknande. så när jag står utanför upptäcker
jag till min fasa att mina vantar ligger kvar inne på bussen!! så jag går in
igen och så preciiiiis när jag går in börjar dörrarna slå igen. huvva, lite
obehagligt var det. grabbade tag i vantarna och smet ut igen. shit pommes.
det var ju bara ett par vantar tänker ni, men det råkar vara så att jag har
matchande vantar och mössa. så att lämna kvar dom var inte ens med i
planeringen.

dagen har varit chill, matten gjorde jag inte så mycket på, svenskan
använde vi till att diskutera teatern vi var på i onsdags, svenne. på
engelskan hade vi läxförhör, när man var klar fick man göra ett
korsord och så i slutet fick vi översätta en text och även lyssna på låten.

ikväll blir det filmmys, alltid lika kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0