just all that you are, and everything that you do

min lunch blev verkligen jättesmarrig. not. lite hårdkokt spaghetti, äggröra som var
rätt torr och keso. snacka om färglös mat alltså. men men, jag lyckades inte bränna
makaroner som Linn har gjort ;) haha, näe. förlåt, du är så söt stumpan!

sitter här och är lite allmänt less. filmen funkar inte :@ jag fattar ingenting i engelska-
boken för tillfället. nk provet var tydligen skitsvårt. jag kommer inte kunna umgås med
någon idag heller. det är INGET bra på teve ikväll. jag blir o-t-r-o-l-i-g-t rastlös.


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

äggröra och spaghetti hur går det ihop? :D hihi

2007-11-22 @ 14:27:09
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: carolina

bättre än man tror faktiskt :)

2007-11-22 @ 20:48:12
Postat av: linn

tur att man är duktig i köket iaf ;> där kanske vi har något gemensamt alltså? ;> haha, sötis!

2007-11-22 @ 22:06:45
URL: http://linnstahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0