ingen fantasi

okej, fick lite dåligt samvete. jag var helt enkelt tvungen att uppdatera igen.
dagen min har varit bra, torsdagar är lugna! prov i lpl, 90% svammel, japp.
hål, lunch, idrott, nk och sen slutade jag för dagen. tummen upp för det.
gick på stan för att söka efter en jacka, hittade några. fast jag har inte
riktigt bestämt mig hur mycket jag är beredd att lägga på endast en jacka.

ikväll ska jag nog chilla med min engelska som jag har prov på imorgon.
gissar att det inte är många hemma ikväll, jag menar, winnerbäck och hockey.
hade jag fått välja hade jag nog tagit hockeyn, vet inte riktigt varför men jag
gillar inte lars. han är inte min typ.

så, nu har jag lättat mitt dåliga samvete. kiss (tolka det som ni vill)

Kommentarer
Postat av: linn

nu blir jag besviken på dig carolina, LARS ÄR BÄST

2007-11-15 @ 23:20:55
URL: http://linnstahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0