half-life

nu är det bara ca 40 minuter kvar till jag börjar slöjden. känns inte kul alls,
det är så jobbigt att tänka så mycket när man ska sy. då är det mycket lättare
att virka när allt går av farten. men nej, nu är det färdigvirkat och jag ska börja
sy en tröja. huvva.

sen efter slöjden har jag köpt en kycklingmacka som jag ska äta innan jag
ska träna på inpuls. och efter det blir det raka spåret till innebandyträningen.
känns inte så lockande, dessutom har vi match på fredag kl. 20.00. alltså,
hur tänker man när man lägger en match så sent på en fredagkväll?

känner att jag är väldigt negativ just nu, men jag skyller på vädret. det är
verkligen kallt ute, och jag hatar att frysa. tyvärr är det ju inte så snyggt med
overall, annars hade jag lätt haft en.

Kommentarer
Postat av: kurt

menar du att tröjan ska ha en huva då du skriver huvva? ;)

2007-11-08 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0