don't make me close one more door

jag är rätt stolt över mig själv. imorse vaknade jag i hyfsad tid, har hunnit kolla
igenom nk:n och läsa lite på min engelska bok. och klockan är bara 12!
sänder en tanke till ida som just nu har idrott, hoppas det är riktigt jobbigt :)

igår var väl inte riktigt en toppendag om jag säger så. redan på morgonen
kände jag att jag mådde lite dåligt. men jag intalade mig själv att gå till skolan
i alla fall, behövde verkligen gå på slöjden så. kom till skolan vid 09.50 och
där vid 10.20 gick jag igen. tänkte inte gå in på några detaljer, men när jag
låg där och kräktes samtidigt som jag grinade (det är så fruktansvärt äckligt)
och svettades ville jag bara dö.

såklart gick det över och kvällen spenderade jag i soffan medan jag såg
fotbollen och greys. tyckte båda var bra! speciellt greys, gillade att meredith
grät ut hos cheef.

nu ska jag slå på filmen som mamma hyrde åt mig igår och sen ska jag
koka spaghetti och steka äggröra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0