uppd. nationaldag

kom just ut från duschen. var välbehövligt kan jag tala om, höll på att dö
av hetta på träningen! fast trots värmen var den här träningen den
roligaste på länge för vi fick träna på gräääs :D sen när jag kom hem
gick jag över till grannarna till höger om man står med ryggen mot vårat
hus där resten av min familj var. fick kladdkaka, glass och hallon!
undrar om det finns nåt som är godare än det? inte mycket i alla fall!

sen så har jag sett Greeys också, var rätt sorgligt ändå. det är verkligen himla bra!!
tur att det finns nu när oc har slutat för gott :'( det är så himla tråkigt, fast ändå
så började dom ha slut ideér i slutet så det kanske var lika bra. tur att man inte är
en tevenörd i alla fall ;) haha.

imorgon så har vi en härlig sovmorgon till 10! sen så ska vi bara vara på storsand och
mysa med klassen eller hela c-enheten eller vilka som nu skulle dit. på kvällen blir
det bal först sen kolla på calles skolavslutning. det är som tradition så!
jaa, om jag får säga det själv så är livet rätt härligt just nu, haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0