uppd. midsommarafton

har inget annat för mig här på internet så då tänkte jag att jag kunde skriva.
igår var en trevlig dag, sol när jag körde till jobbet. Första dagen på länge?!
kändes lovande i alla fall, sen jobb till kl. 14.45 för att vara precis.
lite busigt eftersom vi egentligen slutar 15.06 ;) sen in till stan. alltså...
tror det blev rött i VARENDA stoppljus!! rätt irriterande, jag var lite stressad
också vilket inte gjorde saken bättre precis. sen hämtade jag jenny på
lindex och vi gick vidare till min klipptid. blev mycket fräschare! förutom det
syns det inte att jag klippt mig men jag är nöjd.

sen gick vi runt lite, jag köpte en väska! kärlek vid första ögonkastet <3
middag på macede, sen for vi och kollade fotboll. efter det for vi till
godishuset där vi stämt dubbeldejt med maja och kajsa :)
hem till jenny, såg A guy thing. tur att man inte visste hur den skulle sluta i alla fall..
sen for jag och jenny hit, då var klockan typ halv 3. så vi gick och la oss.

vid 11 blev vi väckta och hon for hem, jag gjorde mig i ordning för att fara till
brändön. för att skriva lite ordentligare om det så gjorde vi inget speciellt
därborta. skjöt basketstraffar och satte 2/3, lite lagomt stolt sådär :D
var så himla mycket folk, fast trots det var anna nästan den enda jag kände igen.
for förbi farmor en sväng på hemvägen, hon var rätt pigg. fast allt känns så konstigt ändå.
sen JÄTTEGOD middag, oxfile, potatissallad/pommes frites, sallad, tomatsalsaröra, tsatziki
och bröd. till efterrätt det traditionella, jordgubbar, glass och grädde. GOTT :)

nu har jag inte gjort nåt alls, är sjukt trött. orkar inte göra nåt alls, hade varit kul och fara till
kajsa ändå men som sagt, jag orkar inte. shit, vad trött jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0