söndag

och dagen innan jag börjar jobba. huvva, börjar känna mig lite nervös.
känner ju trots allt ingen där! fast det går väl, sen när man får pengarna
känns det ju bra :D

gårdagen då, började med att jenny ringde och väckte mig. sen for vi runt lite
med carola och robert innan det slutligen var dags att fara till unbyn.
vi skulle nämligen hämta deras hund! så himla söööt! :) sen fick vi skynda
oss så att vi skulle hinna hem, hämta grejer och fara till samlingen,
match med div 4, alltid lika kul. vi hade 3 avbytare men alla skadade sig
så jag spelade hela matchen, 90 minuter i gassande sol, lite trött var man ju efter...

sen hem, äta (grillad kyckling, quinoa, klyftpotatis, sås och bröd) och efter det for vi
in till stan. åkte lite karuseller (fick två gratisbiljetter, en av anna och en av emil! :D),
gick runt lite och hängde på mc´donalds. kom hem vid halv tre, tre nångång.

idag ska jag nog bara ta det lugnt, vila upp kroppen till ikväll och imorgon.
ska vara avbytare på div 3 matchen, de hade tydligen mycket skador.
och så imorgon, blir trött bara jag tänker på det!! sen har vi match också.
ja, den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0