baldag

sitter här och pustar ut skulle man väl kunna säga. har städat och fixat i nästan 1 och 1/2 timme!
just nu har vi så himla stökigt hemma så jag kände mig tvungen att röja upp lite, speciellt när vi ska
få storfrämmande ;) ska snart duscha och börja fixa mig lite smått. mamma skulle komma hem vid 4
och då ska hon fixa håret på mig och så.

jaa, och sen kl. 6 smäller det, haha. not, utan då börjar balen vilket inte känns så himla speciellt faktiskt.
fast det kanske kommer när man väl står där i klänning och ser hur fina alla andra är också! känns väldigt
skönt att vi är lediga imorgon så kan man vara ute huuur länge som helst, haha.

ska till polisstationen imorgon och fixa pass. börjar bli knappt om tid nu ifall jag ska hinna få det innan vi far
 till Malta, kan inte fatta att det bara är ungefär 35 dagar kvar eller nåt sånt!! kommer bli så himla kul :D
sen får vi se vad som händer och fötter, blir nog att tjila med jenny :) de andra är ju i skolan så!

nu ska jag ta bort mitt nagellack och måla dit nytt, väldigt intressant. jag vet :)


"vilka bruna ben hon hade!! nr 17 eller 11 var det visst."
"jaa, shit!"
"nr 11 var det visst"
"jaa?.."
"eller sa jag det? jaa, oj. jag tänkte att jag sa nr 11 eller nr 17 var det visst.
eller jag menade att jag trodde att jag sa att oj, det var visst 17 fast jag tänkte
att det var 11, hahaha"
"hahahaha, okej. jaa.."
"vänta jag måste få förklara, okej. det var en gång en snigel..."

HAHAHAHAHAHA, fick det inte alls rätt men. det var något liknande och slutet blev i alla fall rätt!
det var lördagens bästa maja;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0