varför ska du kasta pärlor åt svin?

hemskt ledsen, förstår att alla saknat nya inlägg att läsa de tre senaste dagarna...
men men, har haft så otrrrrroligt mycket att göra så jag har helt enkelt inte hunnit
spendera någon tid alls vid datorn. torsdagen innehöll skola, eng.plugg och hockey.
fredagen var också trevlig. först var jag i skolan, där jag gick på en mattelektion som
var askul, en engelskalektion där alla i klassen skulle ha bokredovisning, plötsligt
visade det sig att hela klassen satt i ett grupprum, alla förutom jag och ida. då sa 
iragullet att gruppen redan var så stor så vi skulle få ha boksamtalet sen med henne.
fick mig ett gott skratt, sitter och ler när jag skriver om det också. väldigt förvånande
att det är jag och ida som är utmobbade? haha. sen en svenskalektion där vi arbetade
med projektet och efter det var dagen slut. vad skönt med helg tänkte jag och for hem
och städade.

efter middagen for jag till kajsa, där det redan var två rätt nyvakna tjejer. vi tog sedan
bussen in till maria dit även anna och frida kom sen. så till slut var vi hela gänget 
samlat, vilket var trevligt som alltid. när vi druckit lite... te for vi till skurholmen. jag 
säger bara: orka sno. sjukt less på små snattare, ska spöa dig... for hem vid 
halv ett eller nåt sånt med en personlig taxi vilket var chill. sen sov anna här, 
vi slocknade på en gång vi la oss, speciellt snabbt gick det för anna, hann knappt
säga godnatt ens. 

vaknade vid 9, fixade frukost och sen for anna och dömde. min lördag var nog roligast
på länge, hade syjunta hela dagen. jag, mtv och mammas symaskin. sydde rätt mycket
på min skitfula tröja och virkade på min gräsliga halsduk. när das familie kom hem for
vi och åt jättegod mat på en restaurang. på vägen hem släpptes jag av hos jenny där jag
sedan spent the night. kj var också med och vi diskuterade allt möjligt. mys!

så idag då, har varit i mariebergsskolan i 6 timmar för vi hade barngympa 10-12.
gick hem till jenny, hämtade lite stuffs och den lååånga vägen hem från henne
spenderade jag med att sparka sönder frusna traktorspår och lyssna på vad mina vänner
skulle kallat "carro-musik", dvs lugna (verkligen jättelugna), smöriga powerballader.
de är underbara! och nu ska jag äta lite köttgryta på ett tag, vet att ni är avis...  



  

Kommentarer
Postat av: majamaja ;>

Jag har börjat rååådigga withney houston - I will always love you :) Så du är inte ensam om att gilla smöriga ballader!

2007-12-09 @ 16:23:10
URL: http://majamedmera.blogg.se
Postat av: Anna

Tack för en trevlig fredagskväll och allt annat snygging ;) även fast det dock gick lite utför för min del senare. Haha, puss på dig

2007-12-10 @ 00:08:09
URL: http://annyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0