sömntuta

ja, igår så ställde jag ett alarm på kvart över 7 så jag skulle kunna se julkalendern
och sen ett till på 8 så att jag skulle vakna om jag inte orkade se. idag när det ringde
slog jag av det första och somnade om. när jag sedan vaknade igen kände jag mig
riktigt utvilad, skönt tänkte jag och kollade på klockan. upptäckte att klockan inte var
strax före åtta som jag trott utan TIO I TOLV! fick panik, kollade mobilen, upptäckte att
jag hade fem missade samtal och två sms. allt från ida som tydligen varit lite orolig!

kom till skolan halv 1, åt frukost här och efter det har vi jobbat med projektet hela
eftermiddagen. vi har kommit långt så det känns riktigt skönt. nu väntar nk, underbart...
tråkigt. sen väntar en riktig pluggkväll, ska läsa engelskaboken och även hinna virka
lite hade jag tänkt. längtar redan.

Kommentarer
Postat av: j-e-n-n-y

hahaha häääärligt bryyden, äntligen har du fått sova ;D

2007-12-04 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0