på väg mot nya äventyr

jag kan fortfarande inte förstå, jag åker imorgon. IMORGON! vid nio är det tänkt att
vi ska sätta oss i bilen och rulla iväg mot Stockholm. (vilket innebär att vi kanske
är klara kring 11) sen på söndag lyfter vi, det är så osannolikt. har verkligen blandade
känslor.

det kommer ju verkligen bli jättekul att vara därborta och jag kommer säkert njuta av
varje sekund. men just nu känns det rätt tungt, jag kommer sakna alla här hemma
så sjukt mycket! eller inte alla men. jaa, det går som inte riktigt att beskriva.

hur som helst, nu ska jag packa klart. sen ska jag nog gå och lägga mig. inte för att
jag kommer kunna somna. har så mycket som snurrar i huvudet. vet inte vad jag ska
skriva, något jag inte brukar ha problem med. oftast brukar det gå av sig själv. nu sitter
jag mest och kollar på skärmen och hoppas att roliga meningar och fyndiga citat ska
hoppa fram.

okej, nu ska jag avsluta. HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ LULEÅ! vi ses den 12 januari.
kanske lyckas blogga därborta, om jag kan avvara så mycket tid.


jag kommer sakna er!! tjejer, ni är bäst. ha så kul på nyår och resten av jullovet.

blir typ knäpp, vill bara ta med er allihop!!


Kommentarer
Postat av: kajsa

kommer sakna dig med :( men du kommer säkert ha de underbart kul där borta.

2007-12-22 @ 17:39:26
URL: http://kajsajuto.blogg.se
Postat av: jenny

jag vill bli medtagen!! ha de bäst, det vet du att du är värd:))

2007-12-22 @ 18:31:42
Postat av: Linn

kommer sakna dig carro, hoppas du får världens bästa resa !:)

2007-12-22 @ 20:27:45
URL: http://linnstahl.blogg.se
Postat av: ivar

jag saknar dig bitch! ;)

2007-12-24 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0