never knowing what could have been

"Antingen sjunger jag inte och så dör jag. Eller så sjunger jag och så dör alla andra!"
Kajsa 071201

vi vann våran match igår, 7-2 blev slutresultatet mot öjebyn. riktigt obehagligt dock när
sofie blev knuffad över sargen och slog i huvudet så hon blev helt borta. tur att hon mår
mycket bättre nu.

sen pratade jag med kajsa och vi kom överens att vi skulle äta middag på max och sen
se hockey i coop. riktigt gott var det! efter matchen gick vi in till stan. där hängde vi på
max, sen i nåt relaxrum och sen max igen. och det var riktigt trevligt! fniss.

imorse var det då barngympa, riktigt roligt tyckte jag. något mindre kul var efter när vi for
till arcus för att städa efter julgalan med laget. fast golfbilen var helt okej! och eftersom
det var skyltsöndag idag for jag och jenny in till stan, inte riktigt som jag tänkt mig men.

och nu sitter jag bara här och halvsover. har sovit en timme nu ikväll, riktigt lyckat
med tanke på hur lätt jag kommer ha att somna ikväll. kul att vara jättetrött i skolan
imorgon alltså.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0