go shopping

såg just lite av filmen Spirit - vildhästen, det säger kanske rätt mycket om hur bra
jag är på att roa mig själv när jag är hemma. jag vet inte vad det beror på, men jag
blir alltid otroligt rastlös när jag är själv hemma. blir lite knivigt då när jag inte har
orken att t.ex. fara in till stan eller nåt. jag orkar inte klä på mig :o

igår var en skön kväll, som bestod av dator, teve och så en långprommis tillsammans
med jk rowling. och icke att förglömma, en hel del smsande. "Men dö jag menar att
du ska komponera nå eget för helvete din jävla hora
" vem skulle inte bli överlycklig
över ett sånt fint sms?



Kommentarer
Postat av: kajsa

vem skrev de smset? du är ju ingen hora.... eller?

2007-12-15 @ 18:29:34
URL: http://kajsajuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0