freitag

nu ska vi se, sydde jag klart tröjan igår? gjorde jag nk? näe, för jag somnade halv sju.
vaknade vid halv nio, släpade mig till sängen där jag somnade på dirren. sjukt skönt.
med andra ord har jag alltså sovit ca 12 timmar inatt, ändå var jag trött när jag vaknade...

dagen inleddes med matte, vi räknade med pythagoras sats. typ det roligaste jag gjort
på väldigt länge. tyvärr hann jag räkna klart alla uppgifter ;s sen hade vi engelska där
vi gjorde nån hörövning och jobbade lite i grammar check, också kul! och sist men inte
minst, hade vi svenska! vi skrev i loggböckerna och sen gjorde vi inte mycket mer utan
sa hejdå för dagen. jag gick med ida till bussen, sen åkte jag buss hem själv, kom hem,
åt mellanmål (två mackor) och så satte jag mig vid symaskinen. första sömmen gick
skitbra och det blev inga hål och sådär. men när jag skulle sy igen tjorvade sig tråden <3

hade tänkt pressa kanterna men jag måste vänta till mamma kommer hem för det
började lukta bränt. vill inte lämna in en bränd tröja liksom. så jag keepar min spirit!
imorgon blir det lilla julaftons mys. och på söndag ska jag till nikkala för mini-julbord
hos m&m. lite julstämning sådär ändå! och ja, nu är det inte länge kvar tills jag åker.
om sju dagar går bilen upp till stockholm och om nio dagar lyyyyyfter vi!!!
jag typ längtar.


Kommentarer
Postat av: jenny

tyyyp, typ typ!

2007-12-14 @ 18:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0