dienstag

just nu är det så fullt upp med allt annat att bloggen inte får så mycket
uppmärksamhet av mig. ibland kan jag känna att den liksom försöker få
mig att skriva nåt litet inlägg men då är jag alltid på väg på träning, eller
så ska jag plugga, kanske till och med att jag ska äta middag.

idag har vi rätt många grader över noll, hela 4 stycken tror jag det var
hemma hos mig. vilket innebär att det är både blött och halt ute.
YES. tänkte jag när jag "gick" till bussen, nu kommer jag ramla och
bli blöt! men vet ni vad? jag gjorde inte det, gick istället på bussen,
tjockt besviken över mina helt torra byxor. min besvikelse övergick
dock till glädje när jag fick åka med 3 trötta(?) tjejer. det var en bra start
på dagen.

har haft så sjukt jobbig förmiddag. först matte (det var kul), sen skulle vi
gå och se julshowen. men tydligen var den för lärkan, så vi drog ett
datasalschill. eller ja, så kanske man bara får säga om man är från björx?
jag och ida njöt av fiskpinnar ett tag innan vi slutligen lämnade matsalen.
(på vägen hann ida roffa åt sig 5 bitar choklad från en paradisask)
nu sitter vi här och väntar på att lplen ska börja, sen ska vi se julshow.
och efter det ska ida skolka och jag gå på nk. skitkul... men, är man känslig
som jag är och inte kan skolka så ofta för att samvetet tynger ner en totalt
får man skylla sig själv.

Kommentarer
Postat av: ivar

jävla mes .. :p

2007-12-18 @ 11:52:26
Postat av: William

Det är sant, man får nog bara säga det om man är från björx, men vi kan tumma lite på reglerna om björxbor är inblandade:)

2007-12-18 @ 18:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0