baked potatis

idag gjorde jag bakad potatis för första gången i mitt liv. ringde mamma och hon
berättade hur jag skulle göra, 8 min på varje sida i mikron. inte så mycket som kan
gå snett där. gjorde som hon sa och efter halva tiden kom pappa hem. när jag sedan
tog ut den... jaa, det var inte mycket kvar av potatisen. allt hade ångat bort! pappa
skrattade ut mig... sen gjorde han en ny och den blev god :) verkligen lyckat.

nu ska jag iväg på träning, sen har jag ett litet ärende att uträtta. lite nervös är jag allt.
men det går nog bra, maja ska följa med så.

Kommentarer
Postat av: LINA

hahahah, svårt med potatis :P

2007-12-03 @ 17:57:08
URL: http://www.juridikt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0