torsdag

ännu en dag med strålande väder...

dagen har jag spenderat på stan med maja. köpte ingenting
förutom mat och glass. fast jag hittade ett par jeans som jag
nog ska köpa imorgon! och imorgon ska jag även hjälpa till att
rensa ut farmors hus.

kom precis in från en långpromenad. eller såå lång var den väl inte
och så fort gick jag inte heller... men en promenad i alla fall, är ju förkyld
så jag kan inte träna än. kände att jag behövde röra lite på mig :)

mamma skulle äta middag på bbb- båten ikväll, jag är avundsjuk!
fast då ska ju jag äta gott imorgon istället, med tjejerna. very nice ;D
kan nog bli rätt mysigt, då ska vi fira att tredje periodens sommarjobb
är över! nu ska jag börja gå mot gungorna, för att träffa min blind-date.
pussssssss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

vem var blinddaten? ;D

2007-08-09 @ 22:09:16
URL: http://kjuto.blogg.se
Postat av: carro

jenny ;) hahaha.

2007-08-11 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0