söndaaag

ja, lika bra väder som alltid :) fast idag har det inte spelat så stor roll.
igår for jag och jenny o co till jennys farmor i Boden. Det var riktigt mysigt,
först åt vi jättegod mat, fläskfile och klyftpotatis med tillbehör!
sen gjorde vi flätor;) haha, och såg titanic! den är så bra fast ändå så dålig.
jag blir bara så sur och irriterad... haha.

idag så vaknade jag sist, inte så förvånande. jag är nästan omöjlig att väcka.
sen åt vi frunch och så tog vi oss en promenad till jennys farmors bror.
där plockade vi lite hallon och åt lite annat gott som han hade i sin trädgård :)
sen hem och göra middag, köttfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater,
potatistärningar och sallad. väldigt gott det med! efter middagen for vi till
sävast för vårat lag hade match, jag är ju fortfarande lika otränad så jag var inte
med. förlust dock, inte kul. men snart så måste det ju vända!

ja, och nu sitter jag här, nybadad och ren.. och ska nog ta och göra nåt annat.
på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0