onsdag

underbart väder idag igen. nästan så man blir deprimerad...
vaknade kl 1, så skönt! fick lite främmande och efter det har jag
bara inte gjort nåt alls. ska fara och sola med mamma ikväll,
har nämligen börjat flagna jättemycket i pannan :(
så det skulle tydligen gå till sig om man solade lite, och det
måste man ju göra på solarium när vädret är såhär bra...


imorgon är det ju i alla fall början på lk :D rix fm festival, har man hört
en gång på radio kan man ju alla låtar men det ska ändå bli kul.
hoppas på fint väder då, då kanske jag äntligen kan hitta på nåt kul med maja :)
stranden skulle ju inte vara helt fel. eller stan, är lite shoppinggalen just nu
när jag precis fått min lön.

ja, nu ska jag fortsätta göra ingenting. läsa lite eller nåt annat kul och vänta på
att mamma kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0