måndag

fullspäckad helg skulle man väl kunna säga.

torsdag - jag vet att torsdagen inte riktigt är helg men eftersom vi var på rix fm festivalen
så tänkte jag skriva om den dagen i alla fall. regnet var inte alltför kul, annars var det
rätt kul att se artisterna.

fredag - jag och maja for till ip för att luncha som man så vuxet skulle kunna kalla det
med sommarjobbarna jenny och kajsa. sen for vi hem till mig och bakade kladdkaka.
på kvällen var det verkligen skitkul, mycket folk och så är det mysigt när det är mörkt!

lördag - upp och hoppa kl 7 efter 3 timmars sömn för att döma på lulespelen.
dömde 3 matcher, skulle egentligen ha varit 4 men ett lag hade dragit sig ur så
den sista matchen var inställd. och det bästa av allt, jag fick betalt i alla fall!
sen sov jag några timmar hos jenny och sen var det lk igen. lika kul även denna dag!
timbuktu var bra, fast i början stod vi mitt i gröten rätt långt fram och jag fick nästan
panik av alla som höll på att knuffas. efter en hel del armbågande lyckades vi ta oss ut
från publiksmeten, så då gick vi och åt kinamat!

söndag - sov ut, for till ip för att göra kajsa sällskap på f-92:s bronsmatch som dom vann.
sen var vi där ett tag, fick i uppgift att jobba i kiosken i 4 timmar. efter det for vi (jag, mamma,
calle och william) hit (nikkala)

och nu sitter jag här på mormor och morfars dator och skriver. idag har jag och mamma varit
i Finland och shoppat ;) hittade en jacka, en wct-tröja och en t-shirt. sommarjobbspengarna
bränner i fickan, haha.

imorgon ska vi åka hem, då får vi se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehrm, kinamat? de åt i alla fall inte jag.

2007-08-08 @ 21:23:13
URL: http://kjuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0