lördag

yesterday, fler såna dagar tycker jag :)
på förmiddagen for jag in till stan med mamma en snabbis,
köpte ett par jeans(<3) och en present till jennyyy.
efter det var det tänkt att jag och maja skulle köra vespa till
arcus där linn, hanna och lovisa x 2 redan var, men så startade
inte min vespa :@ så vi åkte bil istället, lite irriterande var det allt...

värsta härliga dagen på arcus, vi solade, badade, köpte glass,
och hoppade på studsmattorna! sen hem och snabbfixa sig,
för kvart i sex skulle vi vara hos linn. därifrån cyklade vi till bryggeriet
och åt middag. Det godaste jag ätit på länge!!! sen fikade vi på
roasters :)

och idag har jag varit i trångfors och kollat på våran lilla vm-match mot piteå.
förlust tyvärr, men det var nog för att inte jag var med....
skulle önska att det var så men icke det, haha. jaa, ikväll ska jag på kräftparty
hos grannarna. får se hur kul det blir! aja, see you later:)

bryggeriet


och roasters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0