gymnasieelev, javisst

fint att rubriken rimmade, jag vet. men det är så det känns :)
jag trivs i skolan för tillfället, det är fortfarande så nytt och klassen
är bra. tror jag. imorgon ska vi börja gå efter schemat, fast vi har
inga skåp så vi lär inte få några böcker. sen på fredag har vi
ledarskapsjakten tror jag bestämt det hette, haha. kan nog bli
rätt kul :D

och så idag då, har ju som för mig att det var nåt speciellt jag skulle
skriva. jojuste, KAJSA FYLLER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅR :-) stora tjejen nu liksom.
vi som alltid varit så jämngamla, plötsligt är jag efter :( ja, hon är ju
mycket mer mogen och sådär nu, nu när hon är 16 och jag bara är 15.
ha den äran på födelsedagen i alla fall :) my westside mate!

image29

to cool for school, not.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

asså du är så liten! bara femton, hahaha!

2007-08-21 @ 16:05:37
URL: http://kjuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0