en regnig dag i solen.....

en dag som denna vet man inte riktigt vad som väntar..
så säger jag bara för att jag inte fyller år idag. 
 
carolina ballerina funderar på att gå grans, med inriktning ormar, sniglar och maskar!
hon älskar helst maskar, helst på tortilla bröd eller bara som kram-kompis!
 
mickes första ord han kommer på är hund.
vi blev alla förvånade över att förvandlingen hade gått så pass smärtfritt. Men vi visste nog alla egentligen, de har vi nog alltid gjort. Kanske för att det är de bästa vi har, kanske för att de inte är så. 

Carolina provar och provar, men lyckas aldrig tycks hitta de rätta.
Elr vänta, en smula hopp väcks, och alla rusar ut för att ta ett glas saft.
De är kallt.
Alla svettas.


sen utbryter ett asgarv...................och alla tystnar. The bear is woken!


(skämt åsido)/ hokki päkkilen- med fru och barn!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag har en gissning på vem som skrivit detta: är de månne jenny?

2007-08-24 @ 17:52:13
URL: http://kjuto.blogg.se
Postat av: HannaF : )

whatta f*ck? hahah , skrattar fan ihjäl mig, vem har skrivit detta trams? om det är jenny får hon fan en guldstjärna av mig^^

2007-08-27 @ 00:40:09
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0